Pozovite nas: 011/3861-331
Image Alt
  >  Reklamacije

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova, ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

  • da proizvod ne odgovara onom koji ste poručili,
  • da je proizvod oštećen,
  • da je proizvod neispravan,

Prijava reklamacije se može izvršiti putem email-a [email protected] ili telefonom za reklamacije 011/3861-331.

Prodavac će nakon ustanovljene reklamacije robe otkloniti nedostatke popravkom bez plaćanja naknade ili će izvršiti zamenu robe.

Ako otklanjanje nedostataka nije moguće niti popravkom niti zamenom robe, Kupac može da zahteva umanjenje ugovorene cene, pri čemu se kupcu vraća celokupno uplaćeni iznos.

Prodavac je dužan da, osnovanu reklamaciju realizuje u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.

Kupac ima pravo na otklanjanje nedostataka na proizvodima isključivo uz račun, koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe. Bez originalnog računa nismo u mogućnosti da zamenimo robu.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 011/3861-331, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (pravilnik možete preuzeti OVDE. Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (obrazac možete preuzeti OVDE) treba da pošaljete na adresu Mini Mondo doo Beograd (sa naznakom za web shop), Sinđelićeva 5, 11000 Beograd-Vračar.

Troškove dostave robe za reklamaciju snosi Potrošač.